سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای هزار هکتار جنگلکاری در استان همدان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: نخستین سال اجرای طرح توسعه هزار هکتاری جنگل‌های استان را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسفندیار خزائی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در نخستین جلسه امسال صندوق توسعه ملی طرح‌های آبخیزداری استان گفت: پایان طرح ۱۰۰۰ هکتاری جنگلکاری در استان در سال گذشته دستاورد مهمی بود که توسط منابع طبیعی با جدیت پیگری شد و باعث شده که ما به عنوان دستگاه بزرگ در استان مطرح شویم وامسال نیز با قدرت وهمت ودرایت بیشتری کار‌ها را دنبال خواهیم کرد.

او با تأکید بر اهتمام مدیران ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها به نظارت بر اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری گفت: همه کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان باید در راستای انجام مسئولیت‌های سازمانی حفظ، احیاء، توسعه و بهره‌برداری اصولی از عرصه‌های منابع طبیعی است بیش از پیش تلاش کرده و در قالب طرح‌ها و اقدامات تعریف شده، حساسیت و پیگیری ویژه‌ای داشته باشند.

خزائی افزود: امسال باید طوری برنامه ریزی کنیم تا در سال جهش تولید با طرح وایده نو، خلاقیت و نوآوری در اجرای طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری در کشور پیشرو باشیم.

او با اشاره به بارندگی‌های اخیر وتقویت پوشش گیاهی در سطح مراتع استان، وقوع حریق در عرصه‌های منابع طبیعی را در فصل تابستان دور از انتظار ندانسته و تاکید کرد: ضروری است که همه اکیپ‌های اطفای حریق مستقر در مناطق بحرانی و نیزگشت‌های سیار در عرصه‌های ملی با کمک بهره برداران، دهیاران، شورا‌های اسلامی وجوامع محلی سازماندهی شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه رسیده و برای اطفای حریق اقدام کنند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.