سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری بیش از ۸۶ درصد صنوف غیرضروری با ستاد پیشگیری کرونا در مشهد

فرماندار مشهد گفت: بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی در مشهد دارای پروانه کسب هستند که ۸۷ درصد این صنوف غیر ضروری با تعطیلی واحد‌های خود در این مدت همکاری و همراهی تحسین برانگیزی با ستاد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، گفت: بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی در مشهد دارای پروانه کسب هستند که ۸۷ درصد این صنوف غیر ضروری با تعطیلی واحد‌های خود در این مدت همکاری و همراهی تحسین برانگیزی با ستاد داشته اند که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد.
 
او ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مشهد بازدید‌های میدانی مستمر توسط بازرسین اصناف و اداره اماکن صورت گرفته است که با تذکر به واحد‌های صنفی غیر ضرور و پلمپ تعداد اندکی از آن‌ها همراه بوده است.
 
 سی و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا مشهد به ریاست هاشمی فرماندار مشهد و با حضور معاونین فرماندار، معاون اداره کل صمت، رئیس اتاق اصناف مشهد، جانشین فرماندهی انتظامی، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی برگزار شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.