فرماندار تایباد گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبین در همکاری در کارگاه‌های فعال شهرستان بود و توانستیم با تشکیل ستاد مردمی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس،نیازهای دارویی و بهداشتی را تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن سیاح فرماندار تایباد گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبین در همکاری در کارگاه‌های فعال شهرستان بود و توانستیم با تشکیل ستاد مردمی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، نیازمندی‌های اولیه شهرستان را تامین کنیم.

او ادامه داد: علاوه بر این برای خانواده‌های نیازمند، بسته‌های حفاظتی و بهداشتی با همکاری هلال احمر، ستاد حضرت امام (ره)، کمیته امداد، بهزیستی، شرکت‌های اقتصادی فعال شهرستان و خیرین شهرستان تهیه و توزیع کردیم.

فرماندار تایباد با اشاره به مجموعه نیازمندی‌های شهرستان،گفت: ماسک، موادضدعفونی و همچنین لباس‌های محافظتی و گان‌های پرسنل درمانی از مهم‌ترین نیاز‌های این شهرستان بود، که خوشبختانه تامین شد و همچنین سهمیه خوبی از استان دریافت و توزیع کردیم.

سیاح با بیان اینکه این شهرستان تاکنون روند بسیار خوبی را طی کرده است، افزود: متاسفانه عدم رعایت توصیه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی باعث شد در حال حاضر به یک روند افزایشی برسیم، بنابراین برای جلوگیری از رشد بیماری نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه هستیم.

او تصریح کرد: بیمارستان ممکن است به یک کانون شیوع تبدیل شود، بنابراین از مدیریت شبکه بهداشت و درمان می‌خواهیم تمهیدات لازم را برای جلوگیری از این اتفاق در نظر بگیرد، به خصوص جمع آوری و از بین بردن زباله‌های بیمارستانی که باید نظارت ویژه‌ای بر این کار داشته باشند.

انتهای پیام// ا.چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.