سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکون بیماری کرونا در لارستان

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در لارستان، مورد جدیدی از بیماری کرونا نداشته ایم.

بهزاد رضایی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی و رییس بیمارستان امام رضا (ع) لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در لارستان، مورد جدیدی از بیماری کرونا نداشته ایم و سایر نمونه‌های مشکوک به این ویروس که طی ۴۸ ساعت گذشته ارسال شده بود منفی اعلام شد.

او ادامه داد: آمار مثبتی که به صورت روزانه اعلام می‌شود صرفا مربوط به افرادی است که نمونه گیری از آن‌ها صورت گرفته و نمونه‌ها به شیراز ارسال شده و پاسخ مثبت دریافت کرده ایم و تعداد کرونا ویروس منطقه نیست.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: افراد زیادی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، اما علامت دار نبوده اند و در نتیجه به مراکز درمانی مراجعه نکرده اند و اگر هم مراجعه‌ای داشته اند با توجه به اینکه علائمی مانند تب، سرفه و بدن درد نداشته اند از آن‌ها نمونه‌ای گرفته نشده است یا افرادی بوده که مراجعه کرده اند نمونه هم از آن‌ها گرفته شده و تصاویر سی تی اسکن و آزمایشات آن‌ها موید آلودگی با ویروس بوده، اما جواب آن آزمایش منفی شده است.

بهزاد رضایی تصریح کرد: بنابراین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در منطقه بیشتر از تعدادی است که تاکنون اعلام شده است و به همین دلیل مردم باید اصول بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند.

او از شهروندان درخواست کرد: در زمینه قرنطینه، پایش و استفاده دارو همکاری لازم را با نیرو‌های بهداشت و درمان و پزشکان داشته باشند تا زمانی که این بحران را پشت سر بگذاریم.

تاکنون ۵۲  نفر در لارستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.