سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیران حرم ساز البرز، درخدمت مردم و در مقابل کرونا

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: خادمان امام حسین (ع) البرز، ۱۰ هزار پک بهداشتی تهیه شده توسط خیران حرم ساز این استان را در مناطق محروم توزیع می‌کنند.

امیر  رحمانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که خیران حرم ساز و مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در شرایط مختلف درخدمت مردم و ولایت است، گفت: خادمان امام حسین(ع) استان البرز، ۱۰ هزار پک بهداشتی تهیه شده توسط خیران حرم ساز این استان را از فردا با پوشش خادمی در مناطق محروم و بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، ارزش پک های تهیه شده را یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: نیازمندان هدف و مناطق محروم توسط ستادهای بازسازی عتبات عالیات مناطق البرز با همکاری مراجع ذی ربط شناسایی شده اند.

او گفت: مجمع خیران حرم ساز با مشاركت جمعی از خیران، نیكوكاران، فعالان اقتصادی، مدیران دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و اصحاب رسانه در حال فعالیت است و تنها با نذورات خیران و کمک های مردمی به انجام امور خیر می پردازد.

رحمانی افزود: از شهروندان عزیز درخواست می کنیم همچنان در منازل خود بمانند و با رونق پویش درخانه می مانیم، به قطع هر چه سریع تر زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.