رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: کمک های نقدی مردم البرز به مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال به مناطق سیل زده هرمزگان ارسال شد.

سلیمان شکری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که مشارکت مردم کشور در امور خیر با وجود مشکلات اقتصادی بیانگر اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است، گفت: روز گذشته کمک های نقدی مردم البرز به مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال به مناطق سیل زده هرمزگان ارسال شد.

او با بیان این که این مبلغ توسط ستادهای بازسازی عتبات عالیات دوازده گانه استان البرز جمع آوری شده است، افزود: پس از وقوع سیل های اخیر در مناطق جنوبی کشور، مردم البرز با مراجعه به ستادهای بازسازی عتبات عالیات دوازده گانه البرز کمک های نقدی خود را به این ستاد ها تحویل دادند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در ادامه گفت: در ابتدا این مبلغ برای سیستان و بلوچستان درنظر گرفته شده بود اما از آن جا اوضاع آن استان بهتر از هرمزگان بود، مبلغ اهدایی مردم البرز به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هرمزگان واریز شد.

او افزود: مبلغ یاد شده توسط استانداری هرمزگان در روستاهای آسیب دیده این استان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.