سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاهیان به خوبی در روز طبیعت فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان همانگونه که پیش از این همکاری خوبی داشتند دراین ایام  و علی الخصوص در روز طبیعت به خوبی به وظیفه خود عمل کرده و طرح فاصله گذاری اجتماعی را به رعایت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کولانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه گفت:  سیزده بدر یا جشن بدرقه نوروز از مهمترین رسوم مشترک در میان اقوام ایرانی است که طی سال‌های اخیر روز آشتی با طبیعت نیز تلقی می‌شود  بهمان اندازه که انسان برای بهره گیری از منابع طبیعی و جلوه‌های هستی در قالب محیط زیست  و زندگی خود از حق کامل برخوردار است، طبیعت نیز برای تداوم حیات خویش به نحوه رفتار درست انسان‌ها نیازمند است و حقوقی بر انسان‌ها دارد.

او گفت: امسال درایام نوروز و روز طبیعت، در حالی که شیوع ویروس کرونا را در جامعه شاهد هستیم، بیش از طبیعت به صیانت جان انسان‌ها و حفظ سلامت و عافیت جامعه از این بیماری خطرناک و مهلک نیازمندیم و باید با شنیدن ندای هشدار باش طبیعت که ما را به ماندن در خانه برای درامان ماندن از خطر بزرگ کرونا ویروس دعوت می‌کند، گوش فرا دهیم.

کولانی افزود: خوشبختانه مردم شریف استان کرمانشاه همانگونه که پیش از این همکاری خوبی داشتند دراین ایام  و علی الخصوص در روز طبیعت به خوبی به وظیفه خود عمل کرده و طرح فاصله گذاری اجتماعی را به رعایت کردند.

او ادامه داد: از همشهریان و هم استانیان عزیز قدردانی می کنم که در اجرای طرح  فاصله گذاری اجتماعی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های استان برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا نهایت تلاش خودرا انجام داده اند و کماکان از مردم بافرهنگ استان انتظار دارم تا برای حفاظت از سلامتی خود، خانواده و هم استانی‌های خویش، در‌منازل خود بمانند.

کولانی گفت: بجای حضور مخاطره آمیز در خارج از منزل این روز‌ها را در فضای عطرآمیز و گرم خانواده بگذرانند و در کنار سفره رنگارنگ مهربانی و زیبایی در خانه بنشینند و با شعار همه با هم کرونا را شکست میدهیم از هرگونه حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهر‌ها که می‌تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود، خودداری نمایند.
 
او ادامه داد: بی شک؛ ماندن در خانه بهترین حمایت  و همراهی با همه فعالان و بویژه کادر درمانی و پزشکی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری، خالصانه و ایثارگرانه تلاش می‌نمایند ان شاء الله بزودی بساط این بیماری منحوس پرچیده شود.

 او افزود: در پایان از کارمندان شریف و زحمت کش منابع طبیعی و آبخیزداری در سراسر استان کرمانشاه تشکر میکنم که به صورت شبانه روزی و به جهت رفاه حال شهروندان و جلوگیری از هر گونه دخل و تصرف در اراضی ملی و با انجام اقدامات لازم در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش به سزایی در اجرای این طرح در طبیعت و ایام تعطیلات داشتند و مانند همیشه چراغ درخشانی در کارنامه منابع طبیعی استان کرمانشاه ثبت کردند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.