ستاد مقابله وپیشگیری از کرونای اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کولانی مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه گفت : در آستانه فرا رسیدن روز طبیعت هستیم که بدون شک افرادی بی توجه به سلامتی خود، خانواده وجامعه اقدام به حضور در عرصه‌های طبیعی خواهند نمود؛ که این اقدام در این روز‌ها که بحران انتقال کرونا جامعه را در بر گرفته است.

او گفت : از نظر ستاد مقابله وپیشگیری از کرونای استان جفا در حق مردم محسوب وبه نوعی تهدید سلامت دیگر هم استانی‌ها بوده وجرم محسوب می‌شود؛ لذا وظیفه ذاتی ما است که در کنار دیگر حافظان حوزه سلامت از هر گونه اطراق، تردد، وتجمع در عرصه‌های طبیعی جلوگیری نمائیم. در وحله اول نسبت به بیان خطرات ناشی از تجمع اقدام نموده ودر صورت بی توجهی با همکاری نیروی انتظامی وپلیس راهور با استناد به قوانین جاریه اعمال قانون نمائیم. 

کولانی افزود : در روز ۱۲ فروردین موسوم به روز جمهوری اسلامی و ۱۳ فروردین روز طبیعت تمامی نیرو‌های حفاظتی در سطح استان بدین منظور آماده ودر عرصه‌ها گشت حفاظتی داشته باشند. در ستاد اداره کل نیز ۵ اکیپ گشت در مبادی خروجی شهرستان‌ها وبالاخص عرصه‌های طبیعی حضور فعال داشته وبا نیرو‌های ستاد پیشگیری استان همکاری خواهند نمود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.