سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس در سال جدید پرتوان‌تر از قبل خدمتگذار مردم خواهد بود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس در سال جدید پرتوان‌تر از قبل خدمتگذاری خود را برای مردم تداوم بخشیده و شرایط امن تری را در سطح استان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در جریان سفر به سنقروکلیایی و در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان بیان کرد: امروز انتظار و توقع از نیروی انتظامی افزایش یافته و ما باید بتوانیم به این توقعات پاسخ مطلوب دهیم.

او همچنین با بیان اینکه بیماری کرونا این روز‌ها به موضوع اول کشور و اکثر کشور‌های جهان تبدیل شده است، ادامه داد: در این میان همه اقشار باید خود را موظف به مشارکت در کنترل و مهار بیماری کرونا بدانند و وظایف محوله را به خوبی انجام دهند تا هرچه زودتر شاهد رخت بر بستن این بیماری باشیم.

سردار جاویدان گفت: یکی از گروه‌هایی که از همان روز‌های نخست به صورت جدی و شبانه روزی پای کار آمد نیروی انتظامی بود و تاکنون نیز اقدامات موثری را برای کنترل کرونا انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: در این میان کارکنان پلیس کرمانشاه نیز به عنوان یک تکلیف همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفت و در این مدت توانست اقدامات ارزشمندی را انجام دهد.

او گفت: گندزدایی معابر، مشارکت گسترده در طرح تب سنجی افراد ورودی به شهر‌ها در روز‌های نخست نوروز، اجرای خوب طرح فاصله گذاری اجتماعی، اعمال محدودیت و ممنوعیت حضور افراد در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها  از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.
سردار جاویدان در پایان و با تقدیر از فرمانده و کارکنان انتظامی سنقروکلیایی به جهت تلاش‌های آنان در راستای خدمت گذاری به مردم و مقابله با بیماری کرونا، گفت: ان شالله به زودی و با همکاری مردم شاهد کنترل و مهار کامل این بیماری خواهیم بود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.