سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژگی‌های جدید نرم افزار Google Phone فاش شدند

یکی از توسعه دهندگان اندروید با بررسی کدهای نرم افزار Google Phone به ویژگی‌های جدید آن دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل به تازگی یک بروزرسانی جدید بتا برای نرم افزار Google Phone عرضه کرده است که نسخه v47.0 نام دارد و گوگل از افرادی که از نسخه بتا این نرم افزار استفاده می‌کنند درخواست کرده است تا آخرین بروزرسانی را دریافت کنند. ظاهرا هدف اصلی گوگل از انتشار این بروزرسانی اضافه کردن برخی قابلیت‌های جدید به گوشی‌های پیکسل است که قرار شده به زودی این قابلیت‌ها از نسخه بتا به نسخه اصلی نرم افزارGoogle Phone انتقال پیدا کنند.

هرچند اضافه شدن ویژگی‌های جدید به گوشی‌های پیکسل موضوع عجیبی نیست چرا که گوگل در گذشته اعلام کرده بود که گوشی‌های این شرکت قرار است به صورت ماهانه ویژگی‌های جدیدی را دریافت کنند که این ماه نوبت به نرم افزار Google Phone رسیده است. این ویژگی‌ها توسط یکی از توسعه‌ دهندگان بزرگ اندرویدی و از طریق کد گشایی این بروزرسانی اولیه بدست آمده و بر اساس این اطلاعات ظاهرا گوگل برای نرم افزار خود دو ویژگی جدید را در نظر گرفته است.

یکی از این ویژگی‌ها به پاسخ دادن به تماس‌های ویدیویی بدون روشن کردن دوربین موبایل کاربر مربوط می‌شود به این ترتیب در صورتی که کاربر تمایلی به نمایش تصویر خود هنگام پاسخ دادن به تماس‌های ویدیویی نداشته باشد، می‌تواند از این قابلیت استفاده کند. در حال حاضر کاربران برای پاسخ دادن به مکاامات تصویری از طریق برنامه Google Phone مجبور هستند دوربین گوشی خود را پس از آغاز مکالمه غیر فعال کنند.


بیشتر بخوانید: مرور فیلم‌های ذخیره شده در Sentry Mode داخل خودرو 


قابلیت دیگری نیز که شرکت گوگل برای کاربران خود در نظر گرفته است به Silent کردن تماس‌های ورودی صرفا با برگرداندن صفحه تلفن همراه مربوط می‌شود، این ویژگی بیشتر در جلسات و کلاس‌های درس به کار خواهد آمد و به این ترتیب کاربر برای قطع کردن صدای گوشی خود احتیاجی به فشار دکمه یا لمس گوشی نخواهد داشت. هنوز شرکت گوگل تاریخ عرضه عمومی این ویژگی‌ها را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در آینده‌ای نزدیک برای گوشی‌های پیکسل عرضه شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت گوگل ، google phone
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.