سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت موارد بهداشتی و تعطیلی مشاغل غیر ضرور به سلامت مردم کمک می‌کند

فرماندار ویژه سقزگفت: رعایت موارد بهداشتی و تعطیلی مشاغل غیر ضرور به سلامت مردم و تسریع در بهبودی و خروج از این بحران کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامیل کریمیان  در جلسه ستاد مقابله با کروناگفت: ادامه تعطیلی بازار غیر از مشاغل ضروری و موارد استثنا بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و همچنین قطع زنجیره انتقال این ویروس تا ۲۰ فروردین تمدید شده است.

او ضمن تشکر از رفتار‌های مدنی مردم در این بازه زمانی حساس و مهم، یادآور شد: در هر زمان که مردم بیشتر در خانه مانده و از اجتماعات دوری کردند، روند مبتلا به کرونا در سقز رو به پایین و افول بوده است.

فرماندارسقز با بیان اینکه بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی، کرونا در کردستان در حال اوج گرفتن است و در زمان پیک این بیماری قرار داریم، تاکید کرد: رعایت موارد بهداشتی و تعطیلی مشاغل غیر ضرور به سلامت مردم و تسریع در بهبودی و خروج از این بحران کمک می‌کند.

کریمیان با تاکید بر اینکه دولت بر دغدغه مردم به ویژه قشر‌های آسیب پذیر و بازاریان آگاه است و آنان را رصد می‌کند، افزود: دغدغه این افشار، کمپین مردمی، فعالان اجتماعی، اصحاب رسانه و هیات مدیره اصناف از طریق استاندار کردستان به دفتر ریاست جمهوری منعکس شده است.

اوبا اشاره به پایان تعطیلات، اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی کردستان به پایان نرسیده و امکان تشدید شیوع ویروس با خروج بیشتر مردم و کم‌تحملی به ویژه بازاریان بسیار زیاد خواهد شد.

کریمیان گفت: تمام بخش‌های کشور از این بحران رنج می‌برند و قطعا دولت نگران سلامت مردم و اقتصاد بازاریان و معیشت مردم است و برنامه‌های برای برون رفت از این وضعیت دارد که بزودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

فرماندار ویژه سقز بر توجه شهروندان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی، توجه به توصیه‌های بهداشتی و تاکیدات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا تا اعلام وضعیت عادی و رعایت در خانه ماندن تاکید کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.