سرپرست فرمانداری بانه گفت: روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین، تمام ورودی و خروجی‌های این شهرستان به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا و ممانعت از تردد مردم بسته می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد امین زاده  با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: مسیر‌های دمامه، ترخان آباد، جاده سورین، پارک جنگلی بابوس، جاده سلیمانی و مسیر‌های منتهی به شهرستان شامل جاده بانه- سردشت، بانه - مریوان، بانه - سقز و بانه - آرمرده در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه بسته خواهد بود.

اوافزود: در روز سیزده بدر (روز طبیعت) طبق سنت قدیمی مردم به دامن طبیعت می‌روند، اما امسال با توجه به شیوع کرونا و برای قطع زنجیره انتقال این ویروس تمام راه‌های ورود و خروج شهر بسته می‌شود.

امین زاده یادآور شد: در روز سیزده بدر شهروندان باید در خانه‌های خود بمانند و تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

او با بیان اینکه گشت و بازرسی‌های مشترک برای پپشگیری از تخلفات احتمالی همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: در ۲ هفته گذشته بازاریان بانه به صورت خود خوش بازار و پاساژ‌ها را تعطیل کردند و روند تعطیلی صنوف غیر ضروری همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف نیز برخورد می‌شود.

سرپرست فرمانداری بانه اظهار داشت: تمام اقدامات لازم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام شده که انتظار داریم شهروندان با ماندن در خانه و کاهش تردد در شهر با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.