سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و توقیف یک دستگاه خودروی حمل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای

رییس اداره دامپزشکی سرپل‌ذهاب از کشف و توقیف یک دستگاه خودروی حمل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حمید کریمی رییس اداره دامپزشکی سرپل‌ذهاب با اشاره به جزییات توقیف خودرو حمل مرغ زنده در این شهرستان به همت این نهاد اجرایی، گفت : در پی بازدید‌های مستمر و شبانه پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب یک دستگاه خودرو حمل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه مشاهده و توقیف شد.

او گفت : با حکم قضایی و دستور قبلی دادستان شهرستان سرپل ذهاب در خصوص توقیف این خودرو حاوی مرغ زنده، با نیرو‌های انتظامی شهرستان هماهنگی لازم صورت گرفت خودرو‌های مذکور توسط نیروی انتظامی شهرستان توقیف و تحویل دستگاه قضایی شد.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: طی مکاتبات و ارتباط با مراجع قضایی مربوطه مقرر شد، که مرغ‌های این خودرو در راستای کشتار بهداشتی به کشتارگاه ارسال شود.

رییس دامپزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب به اجرای گشت‌های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه‌ها و... در این شهرستان اشاره و گفت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.