سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز چهاردهم فروردین ۹۹

کشف بیش از ۲ هزار نخ سیگار قاچاق/ دستگیری عاملان قاچاق ۸ کیلوگرم تریاک/ ۲ کشته در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهاردهم فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: در پی کسب خبر از منابع مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی در فروش سیگار خارجی قاچاق، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در بازرسی ماموران از این واحد صنفی ۲ هزار و ۲۲۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و متهم دستگیر شد.

سرهنگ رشید تبار با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: از طریق تلفن ۱۱۰ در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۸ کیلو گرم تریاک

سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه ۲ سوداگر مرگ قصد ورود موادمخدر به استان را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: این ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع، طی یک عملیات پلیسی خودروی متهمان را در جاده قدیم "قزوین – رشت" محدوده پاسگاه پلیس راه "نظام آباد" توقیف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۸ کیلوگرم  تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی بیگی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عدم توجه به جلو در قزوین ۲ کشته بر جای گذاشت

سرهنگ احمد اشرفی معاون اجتماعی استان قزوین گفت: یک دستگاه موتورسیکلت در جاده الموت به سمت مینودر واژگون شد و بر اثر این حادثه موتور سوار جان باخت.

او افزود: در سانحه‌ای دیگر در سه راهی قلعه گنجی بخش انتظامی رامند بوئین زهرا یک دستگاه خودوری پژو ۴۰۵ بنا به عللی واژگون شد که متاسفانه در این سانحه هم راننده خودرو به دلیل شدت جراحات وارده فوت شد.

سرهنگ اشرفی علت هر دو سانحه را بی توجهی به جلوی راننده و موتور سواربیان کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.