سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ٢٠ فروردین تمدید شد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ٢٠ فروردین تمدید شد، گفت : این طرح را باجدیت در استان اجرا خواهیم کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ضمن تشکر از همه مردم استان تقاضا دارم در این هفته نیز در خانه بمانند و به حفظ سلامت عمومی کمک کنند.

استاندار کرمانشاه به ضرورت مشارکت مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری اشاره کرد و گفت : تمامی دستورالعمل‌های طرح تا ٢٠ فروردین با همان جدیت و قاطعیت اجرا می‌شود و تحقق این مهم نیازمند همکاری اقشار مختلف مردم است.

بازوند کاهش تماس و زنجیره انتقال را یکی از راهبرد‌های اصلی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ذکر کرد و گفت: در اجرای این طرح با کاهش تماس، عدم برگزاری اجتماعات و حذف تردد‌های غیر ضروری گام مهمی در کنترل بیماری برداشته خواهد شد.

او افزود: براساس این طرح مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان زمان طرح تعطیل است و ادارات دولتی حداکثر با یک سوم نیرو‌های اداری و به صورت شیفت بندی خدمات رسانی فعالیت خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه با توجه به تعطیلی بوستان ها، تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری از مردم تقاضا داریم با توجه به اعلام ممنوعیت حضور و استقرار حتی در اماکن طبیعی در روز ١٣ بدر در خانه بمانند و با بیرون رفتن کرونا را با زندگی خودشان گره نزنند.

بازوند افزود: اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح در قالب گروه بندی سه گانه که باید کاملاً فعال و تعطیل و یا تحت شرایط خاصی فعالیت کنند نیز تا ٢٠ فروردین همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه گفت: طرح روز‌های ١٢ و ١٣ فروردین در صدا و سیما و توسط معاون عمرانی و فرمانده نیروی انتظامی تشریح شده و امکان تردد و اسکان در این روز‌ها میسر نیست و تیم‌های بازرسی محیط زیست، نیروی انتظامی، راهداری و منابع طبیعی اجازه تردد و توقف را نخواهند داد، پس توصیه می‌کنم ١٣ بدر در خانه بمانید.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.