سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح فاصله گذاری اجتماعی در صنوف غیر ضروری ادامه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در صنوف غیر ضروری تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همراهی بازاریان و اصناف سراسر استان برای مبارزه با کرونا قابل قدردانی است و طرح فاصله گذاری اجتماعی در صنوف غیر ضروری تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

او افزود: نظارت و بازرسی بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی این سازمان و همکاری اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و درمان به صورت جدی و مستمر ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط، حضور بازرسان ادارات صمت شهرستان‌های استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای بازرسی از صنوف انجام می‌گیرد.

حسینی گفت: صنوف غیر ضروری که به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بی توجه هستند اخطاریه دریافت می‌کند و مغازه خاطی تعطیل خواهد شد و به دنبال آن پیگیری در مراجع قانونی برای برطرف کردن تعطیلی و تحمیل هزینه‌های زیاد را در پی دارد.

او بیان کرد: واحد‌های صنفی که هنوز شرایط جدید را نپذیرفته‌اند، توصیه می‌شود خود را با وضعیت موجود تطبیق دهند و تا اعلام پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی، با ستاد مبارزه با کرونا و گشت‌های بازرسی و نظارت سازمان صمت همکاری کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ویروس کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.