سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت اسکان گردشگران در اماکن متبرکه استان کرمان

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از ممانعت اسکان و میزبانی ازگردشگران در روز طبیعت در کلیه امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله رستمی نژادمسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از هر گونه تجمع در انتشار ویروس کرونا در اماکن مذهبی و متبرکه زیر نظر این اداره گفت: در روز طبیعت از ورودگردشگران در محدوده اماکن متبرکه زیر نظر این اداره جلوگیری می‌شود.

او افزود: اماکن متبرکه یکی از مکان‌هایی است که هر ساله با شروع سال نو و اجرای طرح آرامش بهاری سازمان اوقاف میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است.

رستمی گفت: هرساله ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی در این ایام در جوار آستان امامزادگان عظیم الشان برگزار می‌شود که در همین راستا نوروز سال گذشته قریب به یک میلیون زائر و گردشگر به زیارت اماکن متبرکه استان مشرف شدند.

او با بیان اینکه سال گشته قریب به ۱۰۰ هزار نفر مراسم روز طبیعت را در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار کردند افزود: امسال به دلیل محدودیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه در شیوع بیماری کرونا ممنوعیت‌های حضور در اماکن متبرکه را داریم و در همین راستا در روز سیزدهم فروردین با همکاری هیئت امناء اماکن متبرکه و نیروی انتظامی طرح جلوگیری از ورود و اسکان گردشگران در تمامی اماکن متبرکه که دارای ظرفیت‌های گردشگری هستند، اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.