سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۸ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم در کشاورزی هدف‌گذاری شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه باتوجه به ظرفیت‌های کشاورزی استان به تدوین برنامه سه ساله توسعه کشاورزی اشاره کرد و گفت : در این برنامه ۶۸ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم هدف‌گذاری شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه نوربخش حاتمی رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت : در برنامه سه ساله توسعه بخش کشاورزی استان با توجه به وضعیت موجود، تولیدات کشاورزی کرمانشاه از چهار میلیون و ۱۸۲ هزار تن فعلی به ۶ میلیون تن افزایش می‌یابد.

او کشاورزی را دروازه توسعه کرمانشاه دانست و گفت : این استان دارای پتانسیل‌های بسیاری برای پیشرفت است و این موضوع با چهره ارایه شده از کرمانشاه در اذهان برخی منتقدان بسیار فاصله دارد.

او با اشاره به نقش بخش کشاورزی در توسعه کرمانشاه افزود: برای نیل به سمت پیشرفت توجه کافی به بخش کشاورزی ضروری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به درآمد سرانه کشاورزان استان گفت: در برنامه مذکور توجه ویژه‌ای به افزایش درآمد سرانه کشاورزان و بهره‌برداران استان شده است.

حاتمی یکی از ویژگی‌های بارز برنامه سه ساله توسعه کشاورزی کرمانشاه را جامع بودن و پهنه محور بودن معرفی کرد و افزود: توجه به فرهنگ مدیریت جهادی برگ زرین دیگری از این برنامه است.

او با ارایه جزییات افزایش تولیدات زراعی، باغی و دامی در برنامه سازمان جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: تنها در سال اول اجرای برنامه شاهد رشد مطلوبی در حوزه های پیش گفته بودیم و موفق شدیم ۱۱ هزار شغل در سال اول اجرای برنامه در سامانه رصد استان ثبت کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.