سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ فروردین سال ۹۹؛

کشف تریاک درمیاندورود / دستگیری سارق سیم و کابل برق در تنکابن

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۱ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۰ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲ کیلوگرم تریاک درمیاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ عامل افیونی در شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این ۲ قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: در عملیاتی ضربتی متهمان که اهل یکی از استان‌های همجوار بودند در حین جابجایی مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۲ کیلو تریاک کشف شد.

دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۱۸ فقره سرقت در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ شاه نظری با بیان اینکه متهمان در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۸ فقره سرقت سیم برق و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.