سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار مرکزی خبرداد؛

آغاز به کار واحد‌های تولیدی و برخی اصناف استان مرکزی از ۱۶ فروردین

استاندار مرکزی گفت: واحدهای تولیدی و برخی از اصناف استان مرکزی می توانند از روز شنبه 16 فروردین فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقا زاده استاندار مرکزی در جلسه ستاد قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در شهرستان ساوه که به صورت ویدئو کنفرانس با همه فرمانداران برگزارشد گفت: واحد‌های تولیدی استان مرکزی می‌توانند از روز شنبه ۱۶ فروردین فعالیت خود را آغاز کنند و برخی از اصناف هم با نظر کمیسیونی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های متولی هم می‌توانند فعالیت خودر را از سر بگیرند.

آقا زاده با اشاره به محدودیت‌های تردد در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان مرکزی افزود: فرمانداران شهرستان‌ها موظف هستند، در تیم مدت محدودیت شدید تردد در سطح معابر شهری و روستایی را پیگیری و اعمال کنند.

او اضافه کرد: در این دو روز فقط خودرو‌های شخصی شاغل در دستگا‌های اجرایی و خدمت رسان و خودرو‌های اصناف که طبق لیست مشاغل به فرمانداری‌ها ارئه شده با ارایه کارت شناسایی معتبر به پلیس راهور، مجاز به تردد و فعالیت هستند.

استاندار مرکزی بیان کرد: تا پایان اجرای طرح تردد و پارک خودرو‌ها در حاشیه تفرجگاه و پارک‌ها ممنوع است و با نقض کنندگان طبق مصوبه قرارگاه زیستی برخورد و اعمال قانون شدید صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: خبرنگاران رسانه‌ها هم با معرفی اداره ارشاد به فرمانداران مجاز به فعالیت و تردد هستند.

کاهش ۴۲ درصدی بیماران کرونایی بستری در ساوه

میرزایی فرماندار ساوه هم در این جلسه با بیان اینکه از ابتدای هفته ۴۲ درصد کاهش بستری بیماران کرونایی داشتیم، گفت: کل بستری از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۸۴۷ نفر پذیرش شده اند که  از این تعداد ۳۹۶ نفر بیماری کرونای آن‌ها مثبت اعلام شد  وهمینک ۶۱ نفر در بیمارستان‌های شهر ساوه بستری شده اند

میرزایی افزود: در حال حاضر در بیمارستان مدرس ساوه ۳۳ نفر و در بیمارستان چمران ۲۸ نفر بستری هستند و در نقاهتگاه هم ۲۰ نفر قرنطینه شده اند.

وی با بیان اینکه آمار غربالگری در شهرستان ساوه از ۱۷۰ هزار نفر عبور کرده است، گفت: در غربالگری با کمک جمعیت هلال احمر و بسیج به شاخص سبز رسیدیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.