سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛

تعداد مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲۰۹ نفر افزایش یافت

هاشمی شهری گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا براساس آخرین آمار وزارت بهداشت در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۲۰۹ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد هاشمی شهری  رییس دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:گفت:بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ترتیب با ۱۴۱ نفر به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ۴۷ نفر دانشگاه علوم پزشکی زابل و ۲۱ نفر دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص دارد.

او افزود: از روز گذشته تاکنون ۱۲ نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا سیستان و بلوچستان افزوده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تعداد مبتلایان به بیماری حاد تنفسی را هزار و ۲۲۱ نفر در محدوه این دانشگاه ذکر کرد و افزود: ۹۰ نفر از این افراد تاکنون جان خود را از دست دادهاند.

او تاکید کرد: درصورت حضور مردم در تجمعات انسانی در تعطیلات پیش رو نگرانی جدی در خصوص افزایش موارد ابتلا و مرگ و میر به ویروس کرونا در فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۴ روز بعد از تعطیلات وجود دارد.

هاشمی اظهارداشت: از مردم عزیز در خواست داریم با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن تلاشگران و جهادگران عرصه سلامت را در مهار ویروس کرونا یاری کنند.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
خدایا این استان که همیشه دردگیر خشک سالی فقرو وبدبختی و بادوطوفانهای شدید ،وبیکاری جوانان بوده وباتوجه به انیکه اکثراً مردم این استان سالها ازبی آبی رنج می‌برند نه کشاورزی و نه درآمدی دسته وپنجه خورد کردند دیگه بااین وضعیت فعلی دیگر توان ندارن بااین گرانی خرج زندگیشان را در بیارن، خدایا عاقبت ما مردم را ختم بخیر کن، واین بلاها را از ما مردم ستمدیده دور کن،آمین ،آمین
فرهاد
۱۶:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
عاشقتم استان عزیزم سیستان بلوچستان انشالله همیشه از بلاها دورباشی
فرهاد
۱۶:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
عاشقتم استان عزیزم سیستان بلوچستان انشلاه همیشه از بلاها دورباشی