سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از هزار پک بهداشتی و بسته غذایی بین نیازمندان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: هزار و ۱۰۰ پک بهداشتی، ۵۰ هزار ماسک و هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان خراسان رضوی توسط اداره اوقاف این استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه طرح  "آستان مهربانی" در سال جدید و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اجرا می‌شود، گفت:هزار و ۱۰۰ پک بهداشتی، ۵۰ هزار ماسک و هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان خراسان رضوی توسط اداره اوقاف این استان توزیع شد.

او ادامه داد: این بسته‌ها مواد غذایی و پک‌های بهداشتی در میان نیازمندان اطراف بقاع متبرکه و مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: برنج، روغن، حبوبات، سویا و ماکارونی اقلام تشکیل دهنده بسته‌های مواد غذایی می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده تصریح کرد: نصب ۸۰۰ پوستر نمایشگاهی متناسب ایام در محل‌های مناسب جهت استفاده عموم، توزیع ۲۰۰۰ جلد کتابچه دعای هفتم صحیفه سجادیه و فضا سازی و آذین بندی بقاع متبرکه مجری طرح از دیگر اقدامات بقاع متبرکه در این ایام است.

او با اشاره به اینکه بستر فضای مجازی، بستری مناسب برای اجرای برنامه‌ها در این ایام است، تصریح کرد: به همین منظور طرح قرآنی آرامش بهاری در ضیافت الهی از عید سعید مبعث تا عید فطر به مدت ۲ ماه در پیام رسان‌های ایتا، سروش و روبیکا در قالب مسابقه صدای نور اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: این مسابقه محدویت سنی و جغرافیایی ندارد و تمامی استان‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده با اشاره به اینکه محتوای این مسابقه فایل‌های صوتی از تفسیر قطره‌ای استاد قرائتی است، افزود : هر روز به ۵ نفر از منتخبین مسابقه به قید قرعه جایزه نقدی ۵۰۰ هزار ریالی اهدا می‌شود.

او تصریح کرد: علاوه بر ۵ جایزه روزانه، کسانی که حداقل در ۳۰ مسابقه این طرح شرکت کرده باشند در قرعه کشی پایانی کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات شرکت داده خواهند شد.

انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.