سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

با هر روز در خانه ماندن، به ریشه کنی کرونا و پایان زمان قرنطینه نزدیک تر می شویم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تعیین کننده «خودمراقبتی» در ارتقای سلامت عمومی جامعه و مهار کروناویروس، گفت: با هر روز در خانه ماندن، به ریشه کنی کرونا و پایان زمان قرنطینه نزدیک تر می شویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرزاد لطفی با بیان اینکه در طول زمان اپیدمی بیماری کووید_۱۹ در کشور، مردم فارس تاکنون همکاری خوبی را در زمینه رعایت اصول بهداشتی داشته اند، افزود: امیدواریم با تقویت این همکاری ها، بتوانیم روند مهار کروناویروس در کشور و استان را سرعت ببخشیم.

او تاکید کرد: بدون شک در کنار خدمات شبانه روزی حامیان سلامت مردم در مراکز ارائه خدمات بهداشت و درمان، توجه عمومی به اهمیت سلامت خود و خانواده، با رعایت اصول بهداشت و «خودمراقبتی»، راهگشای موثر برون رفت از شرایط کنونی و بازگشت سلامتی به شهرها و از سر گرفتن روال عادی زندگی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: مهم ترین زمینه همکاری و همدلی مردم در این روزها که علاوه بر پاسداشت خدمات شبانه روزی تیم های بهداشتی درمانی، موجب تضمین سلامتی خود و عزیزانمان می شود، ادامه حضور در منازل، به عنوان امن ترین مکان و در امان ماندن از ویروس کروناست.

لطفی یادآور شد: از روزهای ابتدایی اسفند تاکنون، فرزندان شما در مجموعه سلامت فارس، تمامی ظرفیت خود را برای تامین سلامت عمومی به کار بسته و حتی در ایام تعطیلات نوروزی نیز، خدمت به مردم را بر آسایش خود ارجح دانسته اند که امیدواریم این حجم از تلاش و خدمتگزاری، با مشارکت مسوولانه مردم در امر تامین سلامت خود، تکمیل شده و به زودی شاهد قطع چرخه های انتقال ویروس و شکست کروناویروس در ایران و جهان باشیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.