سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسدود شدن تمام راه‌های فرعی منتهی ثلاث باباجانی

فرماندار ثلاث باباجانی از مسدود شدن تمام راه‌های فرعی منتهی به این شهرستان خبر داد و گفت : ساکنان بومی فقط می‌توانند از گلوگاه شهید «علیزاده قلقله» وارد شوند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهیدالله شکری فرماندار ثلاث باباجانی گفت : بنابه‌تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمام مبادی فرعی منتهی به شهرستان در محور‌های هلول، دالاهو، شلمه جار، قمان، کیله سفید و سدآزادی مسدود و تردد از آن‌ها غیرممکن است.

او گفت : برای ورود به شهرستان تنها در ۲ ورودی گلوگاه شهید علیزاده قلقله و پل داری زنگنه تردد امکان پذیر است که تردد‌های این مسیر‌ها نیز با جدیت کنترل می‌شود.

فرماندار ثلاث باباجانی هدف از اجرای این طرح‌ها را جلوگیری از ورود افرادغیربومی عنوان کرد و گفت: نیرو‌های مستقر در گلوگاه‌ها از جمله نیروی‌های انتظامی، بسیج، هلال احمر، شبکه بهداشت، ثبت احوال و نیرو‌های مردمی فقط به خودرو‌ها و افراد بومی اجازه عبور و مرور خواهند داد.

شکری افزود: هرگونه کم کاری در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پذیرفتنی نیست و دستگاه‌ها براساس مصوبات ستاد باید به وظایف خود عمل کنند.

او از همکاری و همدلی مردم شهرستان ثلاث باباجانی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.