معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از لغو تمامی سفر‌های ریلی و محدودیت سفر‌های هوایی استان خبر داد و گفت : فقط پرواز محدود به تهران آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت : در پی شروع این بیماری محدودیت‌هایی در بحث تردد‌های ریلی، هوایی و زمینی اعمال شده است.

او با اشاره به لغو تمامی سفر‌های ریلی استان، گفت : در حال حاضر تردد قطار‌ها به دلیل پیشگیری از شیوع این بیماری نجام نمی‌شود.

سالاری از محدودیت پرواز‌های استان خبر داد وافزود: پرواز‌های استان به نقاط مختلف لغو شده و در حال حاضر فقط پرواز‌های محدود به تهران، آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از کاهش ۷۰ درصدی فعالیت شرکت‌های مسافربری و ترمینال‌های استان خبر داد و افزود: در حال حاضر سفر‌های محدودِ صورت گرفته توسط این شرکت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

او با بیان اینکه تردد به سمت استان‌های پرخطر توسط این شرکت‌ها ممنوع است، گفت: اگر شرایط شیوع بیماری ادامه پیدا کند، امکان لغو کامل سفر‌ها وجود دارد.

سالاری گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد فعالیت این شرکت‌ها مربوط به مسافرانی است که قرار است به استان‌های خود برگردند و نیز کرمانشاهیانی که قرار است از استان‌های دیگر به استان خود برگردند.

او گفت: در این تردد‌ها نیز تمام امور مربوط به تب سنجی و بررسی وضعیت جسمی مسافران و نیز رعایت اصول بهداشتی توسط شرکت‌های مسافربری به دقت انجام می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.