سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی اندیمشک در مقابله با کرونا

مدیر عامل مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی به تشریح اقدامات مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی اندیمشک در مقابله با ویروس منحوس کرونا پرداخت.

ابراهیم حاجیوند شصتی مدیر عامل مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: گندزدایی و سم پاشی بعضی از محلات و تولید ماسک برای خانوارهای های کمیته امدادی و کم درآمد و بدسرپست پخش مواد غذایی بین خانواده های کمیته امدادی کم درآمد و بد سرپرست از مهمترین اقدامات انجام شده از سوی مرکز نیکوکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد حاجیوند الیاسی هستند.

او افزود: هدف اصلی از انجام این اقدامات حس انسان دوستانه، کمک به هم نوع که توصیه دین مبین اسلام است کاری که در اروپا و آمریکا تا به این ساعت عملی نمی شود و نخواهد شد.

حاجیوند شصتی بیان داشت: هدف ما تولید ۸ الی ۱۰ هزار ماسک مخصوص خانوار های کمیته امدادی و بی بضاعت و بد سرپرست و همچنین تقسیم ۲۰۰ بسته مواد غذایی بین خانواده های مددجویان کمیته امدادی و بی بضاعت و بدسرپرست است که مجبور نشوند از خانه بیرون بیایند.

مدیر عامل مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه  در این ایام باید بیش از قبل به فکر خانواده های نیازمند باشیم که برای امرارمعاش مجبور به بیرون آمدن از منزل نشوند تصریح کرد: ماسک ها نیز در مناطق محروم کوی قائم (عج) کوی بهارستان، زیباشهر و بعضی از روستاهای بخش الوار گرمسیری تقسیم شده و خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد:  ان شاءالله در مرحله بعد نیز برای بقیه خانوار های نیازمند ماسک تولید خواهیم کرد و در آخر از همه خواهران و برادران و خیرین که در این روزها برای تولید ماسک ما را یاری نمودند بسیار سپاسگزاریم ان شاءالله که به همدلی و کنار هم بودن این ویروس منحوس کرونا را شکست خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.