سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

بیش از ۲۶۳ هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند

مظفر محمدخانی گفت: ۲۶۳ هزار و ۸۹۶ نفر تا هشتم فروردین ۹۹ در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان تب‌سنجی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۲۶۹ نفر از افراد تب سنجی شده در ۳۰ پایگاه غربالگری مستقر در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودند که به مراکز بهداشتی ارجاع شدند.

او تصریح کرد: ۲ پایگاه غربالگری در هر یک از شهرستان‌های سرخه و آرادان، سه پایگاه تب‌سنجی در هر یک از شهرستان‌های سمنان، دامغان و میامی، چهار پایگاه تب‌سنجی در مهدیشهر، ۶ پایگاه غربالگری در گرمسار و هفت پایگاه تب‌سنجی در شهرستان شاهرود مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: ۷۶۶ داوطلب و نیروی انسانی این جمعیت در استان در ۲۲ پایگاه غربالگری و تب سنجی مشغول به خدمت رسانی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

محمدخانی، با اشاره به خدمات ارائه شده در پایگاه‌های غربالگری جمعیت هلال احمر استان سمنان، تصریح کرد: خدمات داوطلبان این جمعیت شامل تب سنجی و توزیع بروشور آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و آگاه‌سازی مردم برای مقابله با این بیماری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: داوطلبان این جمعیت تاکنون بیش از ۶۱ هزار و ۵۰۰ بروشور آموزشی در خصوص ویروس کرونا در پایگاه‌های غربالگری و تب‌سنجی این استان در بین مسافران توزیع شده کرده اند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.