سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدلى اعضای گروه «وفور» با خانواده های مناطق محروم در قزوین + تصاویر

بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی ضد کرونایی با همت اعضای گروه «وفور» و با همکاری جمعیت هلال احمر استان قزوین توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، داود ارجینی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با همت اعضای گروه “مهارت‌های زندگی سالم” یا «وفور» و با همکاری و همیاری جمعیت هلال احمر بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی ضد کرونایی بین خانوار‌ها در مناطق محروم شهر اقبالیه، توزیع شد.

ارجینی ادامه داد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات و رب و بسته‌های بهداشتی هم شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی و مواد شوینده است.

دنیا صابری یکی از اعضا گروه «وفور» هم می‌گوید: اعضای این گروه باحضور در دوره «مهارت‌های زندگی سالم» یا «وفور» توانستند به یک خودشناسی برای همدل و همیار شدن بیشتر برای انجام کار‌های خیر برسند.

او ادامه داد: اعضای این گروه در قزوین و شهر‌های دیگر مثل شیراز، کرمان، رشت و حتی خارج از کشور مشغول به فعالیت هستند و تمامی این کمک‌ها جمع آوری شده از اعضای این گروه است که بین خانوار‌ها در مناطق محروم توزیع شد.

صابری عنوان کرد: این گروه کار خود را با ضدعفونی اماکنی مانندسرای سالمندان و معلولین و همچنین تهیه صبحانه برای نقاهتگاه نگهداری بیماران کرونا در محل دائمی نمایشگاه‌های استان آغاز کرده است و هم اکنون کار خود را بابسته بندی و توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی بین خانوار‌های مناطق محروم باهمکاری و همیاری هلال احمر ادامه می‌دهد و در آینده در نظر داریم معابر روستایی را نیز ضدعفونی کنیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.