سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چالش کمبود بودجه در برنامه های فرهنگی تربت حیدریه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه گفت: برای برگزاری برنامه‌های بیشتر و بهتر فرهنگی و هنری در تربت حیدریه کمبود بودجه داریم.

محمد حسن‌زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مهم‌ترین چالش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، کمبود بودجه برای برگزاری برنامه‌های بیشتر و بهتر فرهنگی، هنری و نداشتن زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت هنرمندان است.

اوبا بیان اینکه اتمام پروژه فرهنگی و هنری پیشکوه نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است، ادامه داد: درحال حاضر برای این پروژه تاکنون ۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه گفت: این مجتمع یکی از بزرگ‌ترین مراکز فرهنگی و هنری در خراسان رضوی است که در صورت تکمیل تمام برنامه‌های هنری که در این شهرستان توسط انجمن‌های فرهنگی وهنری وابسته که در بیش از ۱۰ رشته در مکان‌های متعدد به همشهریان ارائه شده، به صورت تجمیع در این مجتمع برگزار می‌شود.

حسن‌زاده افزود: تلاش‌های زیادی برای افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری صورت گرفته که متاسفانه با همه پیگیری‌ها از سوی مسئولان تربت حیدریه و خراسان رضوی و اختصاص مبالغ قابل توجهی به این بخش، متاسفانه با تورم موجود و رشد سرسام‌آور قیمت‌ها، امکان افتتاح وجود ندارد.
 
انتهای پیام// د.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.