سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لکه گیری محورهای آسیب دیده در جوانرود

رییس اداره حمل و نقل جوانرود گفت: ۳۵۰ تن آسفالت برای لکه گیری و روکش مقاطع تخریب شده مسیر های جوانرود-سه راه بیاشوش و جوانرود_ثلاث باباجانی استفاده شده است.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رییس اداره حمل و نقل جوانرود  با اشاره به فعالیت راهداران شهرستان جوانرود  گفت: ۳۵۰ تن آسفالت برایلکه گیری و روکش مقاطع تخریب شده مسیر های جوانرود-سه راه بیاشوش و جوانرود_ثلاث باباجانی استفاده شده است.

او با بیان اینکه عملیات ریزش برداری های مکررکوه در مسیر جوانرود - بانی لوان از دیگر اقدامات انجام شده راهداران است گفت:  ضد عفونی و گندزدایی پایانه های سواری و مینی بوسی بین شهری و پمپ بنزین ها به صورت روزانه و مستمر نیز صورت گرفته است.

به گفته این مقام مسئول  عوامل راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان جوانرود ودیگر ادارات و ارگانهای ذیربط در در گیت های ورودی و خروجی شهرستان جهت گند زدایی وضدعفونی کردن خودروها ورودی به شهرستان حضور فعال و شبانه روزی دارند.

 او گفت: جاده های مسیرجوانرود - پلنگانه ،مسیر نهرابی- سیاران ، مسیر بازان ومسیرهای گردشگری جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس مسدود شده است.

 او هم چنین به لکه گیری محور‌های تازه آباد - شیخ صله، تازه آباد - جوانرود، تازه آباد - ازگله و تازه آباد - بزمیرآباد و سرپل ذهاب باصرف ۱۵۰ تن آسفالت اشاره کرد و گفت: ۱۶۰  تابلو‌ی ایمنی در محورها نصب  و ۴۰۰  تابلو مونتاژ و  ۴۶ تابلو بازسازی شده است .

 رییس حمل و نقل و راهداری جوانرود با اشاره به  بازگشایی راه روستایی حرمیان به طول یک کیلومتر گفت: گشت های مستمر راهداری در محور‌های سطح راه‌های شهرستان مستقر هستند و  ۱۰ محورجهت مبارزه با ویروس کرونا  مسدود شده است.

او هم چنین از برگزاری کلاس آموزشی درجهت پیشگیری بابیماری کرونا ویروس با حضور کارشناس بهداشت شهرستان خبر داد.


انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.