سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

قطع زنجیره کرونا نیازمند همکاری همگان است

استاندار بوشهر گفت: قطع زنجیره کرونا نیازمند همکاری همه مردم است و امیدواریم با همراهی مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی به این مهم دست یابیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی شهرهای استان در نخستین روز از اجرای این طرح،  ابتدا از نیروی انتظامی، نیروهای بسیجی، هلال احمر و داوطلبانی که در قالب هلال احمر در این طرح کمک می‌کنند، تشکر کرد.

او افزود: همه دنیا الان تنها واکسنی که برای مقابله با کرونا و شیوع این بیماری در نظر گرفته‌اند، فاصله اجتماعی و پرهیز از اجتماعات است.

استاندار بوشهر هدف از طرح فاصله گذاری اجتماعی را ماندن مردم در خانه عنوان کرد و ادامه داد: در این طرح ورود و خروج‌ها در ۴۶ نقطه با کمک نیرو‌های انتظامی و بسیجیان کنترل می‌شود.

گراوند بیان کرد: امیدواریم مردم استان بوشهر همان طوری که در گام اول بیشترین همکاری را داشتند، اکنون هم دراین طرح همکاری کنند.

او  افزود: بازاریان، اصناف و سازمان‌های مردم نهاد همگی تا کنون همکاری کرده‌اند و امیدواریم همه کمک کنند که زنجیره ویروس کرونا قطع شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: نیروی انتظامی و بسیج و عزیزانی که در قالب هلال احمر در حال فعالیت هستند، تلاش می‌کنند که سلامت به جامعه برگردد و لازمه برگشت آرامش به جامعه و قطع زنجیره انتقال ویروس این است که همه ما مواردی که گفته شده را رعایت کنیم. اگر کسی رعایت نکند ممکن است هم خودش و هم دیگران را مبتلا کند.

گراوند گفت: عاجزانه از مردم استان بوشهر که در زمینه مقابله با ویروس کرونا پیشگام و در کشور الگو بوده‌اند، درخواست دارم که در این طرح جدید با نیرو‌های مستقر در گلوگاه‌ها همکاری کنند تا به لطف خدا و دعای خیر مردم هرچه سریع‌تر این ویروس از جامعه رخت بربندد و آرامش به مردم برگردد.

او درباره مدت زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هم بیان کرد: مرحله اول این طرح تا پانزدهم فروردین اجرا می‌شود و ستاد ملی کرونا درباره ادامه طرح تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.