فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تردد خودرو‌ها در ورودی و خروجی‌های استان ۸۵ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۸۵ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی و خروجی‌های استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری، محدودیت تردد در سراسر استان اعمال می‌شود.

او با بیان اینکه از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تردد خودرو‌ها در ورودی و خروجی‌های استان کاهش ۸۵ درصدی داشته است، افزود: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۹ فروردین امسال شاهد کاهش ۶۵ درصدی مجموع تصادفات جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال بوده‌ایم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مسئولیت کنترل ورودی و خروجی‌های استان و شهر‌های استان با نیروی انتظامی و بسیج است، ادامه داد: در اجرای این طرح از تردد غیر ضرور خودرو‌ها با جدیت جلوگیری می‌شود و  رانندگان متخلف، ضمن جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی، وسیله نقلیه آن‌ها نیز به مدت یک ماه توقیف می‌شوند.

 واعظی عنوان کرد: خودرو‌های امدادی، درمانی، پلیس و خودرو‌های حامل انرژی و سوخت و خودرو‌های حمل کالا و مایحتاج ضروری مردم مشمول این طرح نمی‌شوند.

او با تاکید بر اینکه اجرای این طرح بدون مشارکت و همکاری مردم امکان پذیر نیست، گفت: این محدودیت‌ها فقط برای حفظ سلامت خانواده‌ها و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه اجرا می‌شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه هشتم فروردین آغاز شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.