سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی دفتر مقام معظم رهبری صورت گرفت؛

اهدای ۱۰۰۰ بسته غذایی و پوشاکی به سیل زدگان ریگان

از سوی دفتر مقام معظم رهبری و با پیگیری‌های فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، هزار بسته غذایی و پوشاکی بین سیل زدگان منطقه دهرضای ریگان توزیع شد.

سرهنگ مصطفی دهقانیان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: از سوی دفتر مقام معظم رهبری و با پیگیری‌های فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، هزار بسته غذایی و پوشاکی بین سیل زدگان منطقه دهرضای ریگان توزیع شد.

 

او افزود: این بسته شامل مواد غذایی و پتو بود که به همت گرو‌ه های جهادی در بین هزار خانوار از روستا‌های سیل زده این شهرستان در حال توزیع است.

سرهنگ دهقانیان تصریح کرد: با توجه به سیل اخیری که در متطقه دهرضای این شهرستان رخ داد، بسبجیان ریگانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منطقه اعزام و نسبت به نجات جان سیل زدگان اقدام کردند.

 

او در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال نیز به منظور خرید انشعاب آب روستاییان سیل زده دهرضا و هدایت آباد از سوی سپاه ثارالله استان واریز شد که به زودی کار خرید انشعاب انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان گفت: هم اکنون اسکان سیل زدگان این شهرستان انجام وخدمات رسانی در منطقه دهرضا به همت بسیج در حال انجام است.

 

سرهنگ دهقانیان افزود: در سیل منطقه دهرضا، خسارات سنگینی به راه این منطقه وارد شده است که سپاه برای ترمیم و اصلاح این محور آمادگی لازم را دارد.

او با اشاره به اینکه این منطقه به عنوان منطقه قرارگاه پیشرفت و آبادانی مطرح است، تصریح کرد: به زودی کار عمرانی و پیشرفت منطقه نیز انجام خواهد شد.

او از ترمیم سیل بند‌ها و دایک‌های حفاظتی در اطراف دهرضا خبر داد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.