سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی در دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان از اعمال ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی در این شهرستان از فردا جمعه ۸ فروردین ۹۹ خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در استان خوزستان، اما با انجام اقدامات موثر و مستمر در زمینه ضدعفونی و گندزدایی معابر، جلوگیری از برگزاری مراسمات ختم و عروسی، تعطیلی اصناف غیرضروری و... وضعین این شهرستان همچنان در حالت سفید قرار دارد و مورد ابتلا به این ویروس تاکنون گزارش نشده است.

او افزود: در ادامه تهمیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در دشت آزادگان، از فردا جمعه ۸ فروردین ۹۹، تردد هرگونه خودروی غیربومی در این شهرستان ممنوع است و فقط خودرو‌های حامل اقلام ضروری و کارکنان شاغل در این شهرستان با هماهنگی و ارائه برگه ماموریت اجازه ورود به شهرستان را دارند.

سیلاوی با بیان ایکه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های متولی در این خصوص انجام شده است، اظهار داشت: انتظار همکاری تمامی اهالی شهرستان دشت آزادگان را داریم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه کنی و مهار این بیماری در استان خوزستان و سراسر کشور باشیم.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست همچنان نکات بهداشتی را رعایت کرده از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.