سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی سامانه "سخا" برای جذب و توزیع کمک‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: هدف از راه‌اندازی سامانه "سخا" ایجاد عدالت در توزیع کمک‌های مردمی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی سامانه خیر و احسان "سخا" در کمیته امداد گفت: هدف از راه‌اندازی سامانه سخا برای ایجاد عدالت در توزیع کمک‌های مردمی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه است که از موازی کاری در خدمت‌رسانی جلوگیری می‌کند. 

او به واگذاری امور به مردم نیز اشاره کرد و افزود: مردمی کردن امدادرسانی، راهبرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است و با همین رویکرد و در جهت کاهش تصدی‌گری امداد ۱۲۲ مرکز نیکوکاری در زنجان ایجاد شده و این مراکز با محوریت مساجد در حوزه‌های مختلف اشتغال، فرهنگی معیشتی فعالیت می‌کنند.

صفری با قدردانی از مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای طرح رزمایش ایران همدل یک و دو، ادامه داد: بدون تردید هم‌افزایی و مشارکت تشکل‌های مردم‌نهاد گام مؤثری در جهت مقابله با مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا و کمک به افراد آسیب‌دیده از این ویروس خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.