سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری پرونده مددکاری سالمندان به مراکز نیکوکاری

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از واگذاری پرونده‌های بیش از ۴ هزار سالمند به مراکز نیکوکاری زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کار واگذاری پرونده سالمندان از ابتدای امسال آغاز شده است، افزود: تاکنون پرونده ۴ هزار و ۱۵۳ سالمند تحت حمایت این نهاد به ۳۷ مددکار مراکز با نظارت این نهاد واگذار شده است.

او افزود: در استان زنجان ۱۲۲ مرکز نیکوکاری فعالیت می‌کنند که واگذاری پرونده‌های سالمندان به مراکز نیکوکاری با هدف تسریع در جهت امر خدمت‌رسانی بیشتر و به سالمندان تحت حمایت وبراساس اجرای احکام برنامه ششم توسعه امداد در راستای برون سپاری بخشی از خدمات این نهاد به تشکل‌های مردمی صورت می‌گیرد.

صفری گفت: به نقش مددکاران مراکز نیکوکاری در ارائه خدمات به سالمندان اشاره و به افزایش تعاملات با مددکاران کمیته امداد برای اخذ تبادل نظر و ارائه خدمات مطلوب و به موقع تاکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد زنجان آموزش مددکاران مراکز نیکوکاری در ارائه خدمات به سالمندان را از مهمترین کار‌های مربوط به برون سپاری عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های حضوری و مجازی درراستای افزایش سطح دانش ومعلومات مددکاران و نحوه تعاملات با مددکاران کمیته امداد برای تبادل نظر و ارائه خدمات مطلوب و به موقع به سالمندان از مهمترین برنامه‌های برون سپاری است.
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.