سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی بیش از ۸۰ درصد هتل و هتل آپارتمان‌های آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تعطیلی ۴۸ هتل و هتل آپارتمان در استان خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ درصد هتل و هتل آپارتمان‌های استان تعطیل هستند.

گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز،احمد حمزه ‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقیگفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و لزوم رعایت تمام موازین لازم در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا، تاسیسات گردشگری استان از روزهای نخست با همکاری مستمر و کاهش فعالیت‌های خود درصدد کاهش زنجیره انتقال و ارتقا سلامت عمومی بوده‌اند که در این راستا علاوه بر تعطیلی مهمانسراهای دولتی، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین راهی، کمپ‌های گردشگری، فعالیت بیش از ۸۰ درصد هتل و هتل آپارتمان‌های استان را نیز متوقف کرده است.

اوادامه داد: آذربایجان شرقی دارای ۶۶ هتل و هتل آپارتمان است که از این میان طی ایام نوروز، ۴۸مورد تعطیل و تنها ۱۸ هتل و هتل آپارتمان در سطح استان با ظرفیت اشغال زیر یک درصد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او خاطرنشان کرد: تعطیلی تاسیسات گردشگری، هتل و هتل آپارتمان‌ها در راستای حفظ سلامتی هموطنان و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است، به همین منظور پس از گذر از شرایط بحرانی حاضر میزبانی شایسته برای تمام هموطنان و گردشگران در استان آذربایجان شرقی خواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.