مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تداوم تعطیلی اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی آذربایجان شرقی تا پایان ایام نوروز ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: با توجه به این‌که آذربایجان شرقی در وضعیت حساس شیوع بیماری کرونا قرار دارد، لذا به منظور کنترل و مقابله با این بیماری تعطیلی تمام اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی استان تا پایان ایام نوروز تداوم خواهد داشت.

او ادامه داد: در این راستا سفر به روستا‌های هدف گردشگری و همچنین سایر جاذبه‌های تفریحی گردشگری استان تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نخواهد بود.

او در ادامه تاکید کرد: همچنین در صورت لزوم، تداوم تعطیلی اماکن مذکور بعد از تعطیلات ایام نوروز نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

حمزه‌زاده در خاتمه گفت: امن‌ترین مکان برای روز‌های اوج شیوع بیماری کرونا منزل است، از تمامی هموطنان تقاضا داریم از سفر‌های غیر ضروری و حضور در اماکن عمومی خودداری کرده و با قطع زنجیره انتقال این بیماری یاریگر مدافعان سلامت کشور باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.