سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خضریان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعتماد به ظرفیت‌های داخلی برای تحقق «جهش تولید»

نماینده منتخب مجلس یازدهم گفت: تحقق «جهش تولید» نیازمند مسئولانی است که اعتماد به ظرفیت‌های داخلی را باور داشته باشند.

علی خضریان نماینده منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر انقلاب مبنی بر «جهش تولید» اظهار کرد: اقتصاد ایران برای رفع مشکلات تولید داخلی، نیازمند اصلاحات اساسی در چهار محور اصلی بانکی، ارزی، مالیاتی و خصوصی‌سازی است.

نماینده منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق «جهش تولید» نیازمند مسئولانی است که اعتماد به ظرفیت‌های داخلی را باور داشته باشند.

او افزود: تبیین وضع موجود و شناخت آسیب‌های بخش حقیقی تولید در ایران از منظر پولی - بانکی، محیط کسب و کار، اقتصاد کلان و بازرگانی به همراه ارائه راهکارها و پیشنهادهای سیاستی کوتاه مدت با قابلیت عملیاتی، زمینه‌ساز انگیزه بخشی اجتماعی برای سرمایه‌گذاری در تولید داخلی است.

خضریان تصریح کرد: یکی از مسائلی که می‌تواند با توجه به شرایط حاکم و پیش روی اقتصاد کشور، زمینه ساز تقویت نقدینگی بنگاه‌های تولیدی و به تبع آن بهره‌وری بالاتر و در نهایت جهش تولید شود، ایجاد تسهیلات، اصلاح قوانین و فرآیند دریافت مالیات از بخش‌های مولد اقتصادی است.

نماینده منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از پارامترهای موثر در حوزه کسب و کار که منجر به اعتماد جمعی برای سرمایه‌گذاری در تولید می‌شود، بی شک ایجاد امنیت لازم در تمام ابعاد و حوزه‌ها است؛ همچنین تأمین امنیت سرمایه گذاری به طور کامل برای ایجاد بستر «جهش تولید» نیازمند شرایطی شفاف و قابل پیش بینی است.


بیشتر بخوانید: تحقق شعار جهش تولید، همت جمعى می‌طلبد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.