سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحدهای صنفی غیرضروری در سرپل‌ذهاب تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام غیرضروری در این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین ماه جاری تعطیل است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: براساس تصمیم ستاد مبارزه با بیماری کرونا در کشور تصمیماتی مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری بازار برای حفظ سلامتی مردم و مقابله با شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده که شهرستان سرپل ذهاب نیز با پیروی از این دستورالعمل تمامی اصناف بازار به غیر از واحدهای قصابی، نانوایی، ‌داروخانه، ‌پمپ بنزین و سوپرمارکت ها تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل هستند.

او اظهار داشت: اتحادیه های صنفی مختلف در سرپل ذهاب از روزهای قبل برای تعطیلی واحدهای خود اعلام آمادگی کرده و صنف هایی همچون زرگران و آرایشگاه‌های زنانه نیز قبل از این دستورالعمل به صورت خودجوش واحدهای خود را تعطیل کرده اند که جای قدردانی دارد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی و ادارات مرتبط با کنترل بازار از فردا به صورت جدی تعطیلی صنوف غیرضروری شهرستان را پیگیری می کنند.

جمالی نیا ادامه داد: با واحدهای صنفی غیرضروری که بی توجه به سلامت مردم باشند و در این فراخوان ملی همکاری و مشارکت و همراهی نکنند، برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول از ادامه مستمر ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و محلات سرپل ذهاب خبرداد و گفت: اقدام های پیشگیرانه برای مقابله ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

او به مردم توصیه کرد برای قطع زنجیره انتقال کرونا در منزل بمانند و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در مجموع سه هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت ۱۲ دوشنبه شب موارد مثبت کووید ۱۹ در این استان ۱۸۸ نفر بوده که ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۱۸۲ مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۹ نفر فوت کرده اند که در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی اضافه شده است.

به گفته او، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۹۳۷ نفر بستری شدند که از این تعداد ۸۲۶ نفر ترخیص و ۹۲ نیز در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.