سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت بیش از ۲ میلیون گیلانی در طرح ملی غربالگری مبارزه با کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم گیلان در طرح ملی غربالگری مبارزه با کرونا شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محمود قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: نیروی زمینی ارتش با همکاری مراقبان بهداشت و بسیجیان و با مدیریت فرمانداران ۱۶ شهرستان گیلان تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار نفری گیلان را در طرح ملی مبارزه با کرونا غربالگری کردند.

او افزود: گیلان تاکنون مقام اول کشور در اجرای طرح ملی غربالگری در مبارزه با کرونا را به دست آورده و این طرح تا ثبت نام آخرین نفر در گیلان ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: خدمات نیروی زمینی ارتش در گندزدایی و ضدعفونی و همچنین تب سنجی مسافران به ویژه مردم ۳ شهرستان صومعه سرا، فومن و شفت ستودنی است و این عزیزان با انرژی فراوان، انگیزه خوب و روحیه بالا ماموریت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهند.

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا گیلان در پایان به مشارکت مردم و مسئولان در مبارزه با ویروس کرونا اشاره وتصریح کرد: فعالیت‌های فرمانداران، مشارکت مسئولان و همکاری مردم در خصوص مدیریت مبارزه با کرونا و برنامه ریزی و اقدامات انجام گرفته برای مهار این ویروس در شهرستان‌های صومعه سرا، فومن و شفت در حد مطلوب است.

 

انتهای پیام / ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.