گفتگو‌های تلفنی جداگانه معاون اول رئیس جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی با استاندار گیلان

علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری در گفت و گوی تلفنی با استاندار گیلان در جریان آخرین اقدامات لازم برای مبارزه با بیماری کرونا در استان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان از آخرین اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با ویروس کرونا در استان قرار گرفت و بر پیگیری برخی اقدامات و نیاز‌ها در سطح ملی تأکید کرد.

علی لاریجانی امروز در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان؛ ضمن قدردانی از وی، ستاد مدیریت کرونا و نیز همکاری مردم استان، اظهار امیدواری کرد که در خانه ماندن عموم هم وطنان تا پایان تعطیلات نوروزی و نیز روز طبیعت، استمرار داشته باشد.

استاندار گیلان نیز در این گفتگو با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مبارزه و مقابله با کرونا و شیوع این بیماری و همچنین تشریح اقدامات انجام شده ر زمینه تجهیز مراکز درمانی، نیاز‌های استان برای این مقابله با کرونا و درمان مبتلایان را طرح کرد و خواستار پیگیری‌ها در سطح ملی برای رفع این نیاز‌ها شد.

اسحاق جهانگیری هم در گفت وگوی تلفنی دیگری با استاندار گیلان در جریان آخرین وضعیت در خصوص تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، بهبود یافتگان، نیازها، اقدامات پیشگیرانه و وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهوری همچنین از تلاش‌های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان در خط مقدم مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این گفت وگوی تلفنی، با قدردانی از همکاری مردم استان، گزارشی از اقدامات انجام شده در مبارزه و مقابله با بیماری کرونا و شیوع این ویروس ارائه کرد.

او اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز مراکز درمانی، اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بهره گیری از ظرفیت‌های نهاد‌های نظامی، مردم نهاد، گروه‌های جهادی و خیرین را نیز تشریح کرد.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.