سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی پنجم فروردین؛

از هزینه بالای تست کرونا در مراکز درمانی گلپایگان تا نادیده گرفتن زحمات خدمه بیمارستان‌ها در این روزهای کرونایی

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پنجم فروردین مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 




از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پنجم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7258...0908: تو رو خدا ، قسمتون می دهیم،کرونایی ها را در دارالسلام اسلامشهر،خاک نکنید. دارالسلام تعطیل شده و دیگه ما رو نمی گذارند بریم دارالسلام.کرونایی ها را یک جای مخصوص خاک کنید. اکبر اباد، جای خالی زیادی دارد .

 


3983...0933: سلام. آقا یه فکری به حال مردم کنید روز به روز آمار مبتلایان داره بیشتر میشه.. لطفا اون پیشنهاد ۵۰۰ هزار تومانی به هر نفر رو اجرا کنید تا مردم از خونه کمتر بیرون بیان. وضعیت نگران کنندس خواهش میکنم!!!

 

7850...0917: با سلام لطفا از مسولین سوال شود برای دریافت بسته معشیت 200تا600هزار تومانی باید به کجا مراجعه کنیم باتشکر ؟

 

7768...0936: برای حل مشکلات مردم باید از تمام توان خودتون استفاده کنید همه طیف مردم رو پوشش بدید نه فقط تهران و شهرهای بزرگ رو این همه بیکاری درد و رنج مردم رو شما خبرنگارها وقتی منعکس کنید.

 

7048...0911: سلام. من یک معلم هستم. متاسفانه روستای ما نه تلفن ثابت داره نه خبری از اینترنت سیمکارت هست. تو این روزها برای تدریس وارتباط با دانش آموزان دچارمشکل شدم.لطفارسیدگی کنید. روستای لیس کتی بخش بندپی شرقی شهرستان بابل

 

2384...0913: سلام سودسهام عدالت به ما پرداخت نشده است. مشکل بانک نیست به سایت سهام عدالت مراجعه می کنیم در سایت مبلغ سود وجود ندارد که بخواد واریز بشود و مشکل از بانک باشد لطفاپیگیری کنید.

 

7001...0914: با سلام . در این ایام دفاتر پیشخوان دولت باز هستند ولی متاسفانه مردم رعایت نکرده و در محل تجمع می‌کنند و موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سلامت خود و ما کارکنان را با خطر مواجه میکنند. لطفا جهت رسیدگی مراتب را به مسئولان اجرایی ابلاغ نمائید.

 

3502...0921: سلام خسته نباشید سال نو مبارک ازتون گلایه داشتم شما که این همه تقدیر و تشکر از پزشکان و پرستاران میکنید تا حالا شده یادی هم از خدمه بیمارستان بکنید بیشترین تماس رو خدمه با مریض ها دارند. از غذا دادن تا تمیز کردنش عوض کردن لباساش بیشترشون در معرض بیماری هستن ولی هیچ کجا یادی ازشون نمیشه که خستگی از تنشون در بره به خدا بی معرفتیست.

 

2249...0936: سلام. در شهرستان گلپایگان استان اصفهان مراکز درمانی برای تست کرونا هزینه بالایی مطالبه می کنند و این باعث عدم مراجعه شهروندان مشکوک شده و عملا باعث گسترش این بیماری میشه. خواهشا در صورتیکه تست و درمان این بیماری رایگانه پیگیری کنین و اگر رایگان نیست در خبرها اعلام بفرمائید تا مردم کم بضاعت بدونند بایست با بیماریشون مدارا کنند.

 

6534...0917: سلام . ببخشید در مورد تعویق تسهیلات بانکی به خاطر جریان ویروس کرونا که چندین بار از رسانه ها گفته شده،بانک پارسیان قبول ندارد.خواهش میکنیم پیگیری فرمایید،ممنون از زحمات شما

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.