شما شهروندان می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در تاریخ سیزدهم اسفند ماه را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

5601...0903: باسلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان من از تربت حیدریه پیام میدم هرجا سرمیزنیم واسه ماسک ژل ضدعفونی میگن نداریم پس ما چه جوری پیشگیری کنیم از این ویروس کرونا. لطفا رسیدگی کنید.

 

4369...0912: با سلام و خسته نباشید. در خصوص تعطیلی مدارس به عرض می رسانم که مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان تهران بخشنامه ای به کلیه  مدارس ابلاغ کردند که از امروز 13 اسفند مدیر و کادر اداری از ساعت 9 تا 12 باید در مدارس حضور داشته باشند ! چرا در این وضعیت بحرانی ما فرهنگی هارو مجبور به تردد و حضور در مکان مدرسه می کنند ؟ آیا ما احتمال بیمار شدن نداریم یا سلامتی عزیزانمان برای این دولت ارزشی نداره؟؟؟  قبلا از بذل توجه و رسیدگی شما متشکرم

 

3156...0915: آیا باید غذا را به نرخ رستوران به فرزندانمان بفروشیم؟ همانطور که مسؤلان بنزین ما را با نرخ دیگران به ایرانیان می فروشند و ارزان نکردند و سهمیه را افزایش نداند و به اعتراضات رسیدگی نکردند. گردش و مسافرت مختص سرمایه داران شد و مستضعفان محروم شدند.

 

7822...0990: باسلام. ما دانشجو معلمان از خبرگزاری شما درخواست داریم تا گزارشی در مورد کسر ناعادلانه 45% از حقوق ماهیانه ما دانشجو معلمان تهیه کنید و در مجله خبری شبکه یک سیما پخش کنید. باتشکر.

 

2750...0901: با سلام و خسته نباشید . ما دانشجو معلمان ازتون درخواست میکنیم یک گزارش از کسر ناعادلانه ی 45%از حقوقمون تهیه کرده و در شبکه ی یک سیما پخش کنید . باتشکر

 

1062...0914: با سلام و خسته نباشید و تشکر و قدردانی از زحمات بی وقفه همکاران رسانه ای.. احتراما به استحضار می رساند با توجه به افزایش 50 درصدی حقوق کادر بهداشت و درمان به نظر می رسد نیروهای شرکتی فراموش شدند در حالی که پا به پای نیروهای رسمی و اگر اغراق نباشد بیشتر از این نیروها در تلاشیم. با توجه به این که دریافتی ما قانون کارگری می باشد یعنی با مدرک فوق لیسانس و کارشناس(روانشناسی) حقوقی برابر با یک شخص دیپلم به پایین در نقش دریافت می کنیم و هیچ گونه مزایایی دریافت نمی شود؛ به حد کافی فاصله حقوقی ما و نیرهای رسمی وجود دارد ، الان هم این تفاوت به دو یا سه برابر رسیده است. لذا خواهشمندیم یاری بفرمایید و صدای مظلومانه مارا به گوش مسئولین مربوطه برسانید.با تشکر

 

2509...0914: سلام خسته نباشید یه سری هم تو این اوضاع به شعب بانک ها بزنین ببینین چه وضعیه لااقل موقع ورود به بیمارستانها تب افراد رو میگیرن ولی تو بانک ها هیچی.

 

9368...0930: باسلام. ما دانشجو معلمان از خبرگزاری شما درخواست داریم تا گزارشی در مورد کسر ناعادلانه 45% از حقوق ماهیانه ما دانشجو معلمان تهیه کنید و در مجله خبری شبکه یک سیما پخش کنید. پیشاپیش از همکاری شما سپاس گزاریم

 

1712...0902: با سلام. بنده یک شهروند زاهدانی هستم که می خواستم به اطلاع باشگاه خبرنگاران برسانم که با وجود شیوع ویروس کرونا مراکز درمانی این شهر علی الخصوص اورژانس ۱۱۵ زاهدان از هیچ امکانات حفاظت فردی برخوردار نیستند یا اینکه مسئولین این امکانات را دپو میکنند. پرسنل این مراکز در معرض جدی ابتلا به ویروس کرونا می باشند لطفا جهت رسانه ای شدن این موضوع رسیدگی لازم را به عمل بیاورید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سبحان مهربانی
۱۸:۲۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام
لطفاً در مورد کسر ناعادلانه ۴۵درصد از دانشجو معلمان پیگیر باشید
و حقوق اندک دانشجو معلم نیز ک استخدام آموزش و پرورش هستند باید مثل بقیه کارمندان افزایش یابد
لطفاً پیگیری کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
با سلام .
تعدادی بازنشسته هستیم که درمهرسال ۱۳۹۶ در اموزش و پرورش استان تهران شهرستان شهریار بازنشسته شده ایم. طبق قانون اضافه دریافت مالیات دریافتی شش ماه را باید به ما برگردانند . تا به امروز متاسفانه علیرغم پیگیری ها یمان متاسفانه راه به جایی نبرده و پاسخمان را مبنی بر پرداخت این پول نمی دهند.
این درحالی است که سایر استان ها این مبلغ را پرداخت نموده اند.
آخرین اخبار