سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اقدامات لازم توسط بهزیستی استان جهت شناسایی یکی از مجهزترین کارگاه‌های تولید ماسک و به کارگیری مددجویان تحت پوشش این اداره کل صورت گرفته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، زهره شریفی معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل صمت استان به عنوان (تنها متصدی صدور مجوز تهیه ماسک و سایر اقلام بهداشتی)، اقدامات لازم توسط بهزیستی استان جهت شناسایی یکی از مجهزترین کارگاه‌های تولید ماسک و به کارگیری مددجویان تحت پوشش این اداره کل صورت گرفته است.

او با اشاره به فراهم بودن شرایط مناسب برای حضور مددجویان در این کارگاه، گفت: قرار داشتن کارگاه  در محیط شهرک صنعتی (خارج شهر و قرنطیه بودن مرکز)، مجهز بودن آن، داشتن مجوز‌های لازم بهداشتی از سازمان غذا و دارو، داشتن سرویس رفت و برگشت، رعایت نمودن موارد پیشگیرانه از بیماری و موارد بهداشتی بهداشتی، برخورداری از حقوق ماهیانه مناسب  از مزایای این کارگاه جهت حضور مددجویان می‌باشد.

او اظهار داشت: با توجه به اختصاص یارانه از سوی دولت به منظور تهیه مواد اولیه، لذا ماسک‌های تولید شده علاوه بر کیفیت بالا با نازلترین قیمت (حداقل هر عدد ۴۵۰ تومان و حداکثر ۱۰۰۰ تومان) به هم استانی‌های عزیز ارائه می‌گردد.

شریفی از توسعه کارگاه خبر داد و گفت: با همکاری بهزیستی شهرستان کرمانشاه و موسسات خیریه استان درصدد فراهم نمودن شرایط اشتغال تعداد بیشتری از مددجویان بهزیستی در این کارگاه هستیم که ان‌شاءلله این امر به زودی محقق می‌گردد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.