سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۲۶ هزار نفر در کردستان غربالگری شدند

تاکنون ۷۲۶ هزار نفر در کردستان توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر مستقرپایش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان روز دوشنبه در آیین ارایه گزارش واحد‌های تولید ضدعفونی کننده و مواد شوینده کردستان به رییس جمهور که به صورت ویدیو کنفرانس در واحد تولیدی سیران یکتا دوشان سنندج برگزار شد،گفت: هم اکنون ۲۶۵ نفر در این استان تست ویروس کرونا شدند که ۱۲۷ نفر از این افراد در بیمارستان‌ها بستری هستند و ۹۰ نفر نیز پس از بهبودی ترخیص شده و ۲۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

او اضافه کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر از اطرفیان و بستگان بیماران مبتلا به کرونا نیز در قرنطینه خانگی هستند و تعداد مناسبی تخت بیمارستانی برای بستری و مداوای بیماران مبتلا به کرونا در استان توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز شده است.

مرادنیا در خصوص وضعیت مسافران ورودی به شهر‌های استان نیز یادآور شد: در نوروز امسال ورود خودرو‌ها به این استان ۴۴ درصد کاهش داشت، اما به علت باز بودن مرز ترانزیتی باشماق ورود خودرو‌های سنگین حامل کالا‌های صادراتی ۱۵ درصد افزایش داشته است.

استاندار کردستان تاکید کرد: باز بودن مرز باشماق یکی از اتفاقات خوب در این وضعیت است و روزانه به طور میانگین ۷۰۰ دستگاه خودروی ترانزیتی در این مرز تردد می‌کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.