سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج سامانه بارشی ظهر امروز از اردبیل/ هوای سرد تا اواخر هفته ادامه دارد

رئیس سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: باتوجه به میزان بارش‌های روز اخیر در مناطق مختلف استان، سامانه بارشی فعال ظهر امروز از منطقه خارج شده و به مراتب جوی پایدار نسبتا سرد تا اواخر هفته در استان حاکم خواهد بود.

سیاوش محمدی، رئیس سازمان هواشناسی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل اظهار داشت: با خروج سامانه بارشی فعال در استان، از ظهر امروز تا اواخر هفته جاری شاهد هوایی سرد، نسبتا پایدار با افزایش تدریجی دمای هوا خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه طی روز گذشته میزان بارشها در نقاط مختلف استان قابل توجه بوده است، افزود: در مرکز استان میزان بارش‌ها نسبت به شهرهای مختلف کم بود.

رئیس سازمان هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به حاکمیت هوای سرد در مناطق شهری و احتمال تداوم بارش در مناطق کوهستانی لغزندگی جاده‌های مواصلاتی در این بازه زمانی دور از انتظار نیست، لذا از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند هشدارهای لازم جهت به همراه داشتن تجهیزات ملزوم داده می‌شود.

محمدی گفت: با خروج سامانه بارشی از استان از ظهر امروز از میزان ابرها تدریجا کاسته شده و تا اواخر هفته هوایی سرد نسبتا پایدار پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.