مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم هوای نسبتا سرد تا روز پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه در استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با فعالیت سامانه ناپایدار جوی و استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه، از امروز تا ظهر پس فردا (پنجشنبه ۲۹ اسفند) ضمن تداوم هوای نسبتاً سرد، آسمان استان اردبیل غالباً ابری و مه آلود با وزش باد خزری (در نوار شرقی و مناطق شمالی استان با سرعت تند) بوده و در بعضی ساعات بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: از بعدازظهر فردا بر شدت ناپایداری‌ها افزوده شده و در برخی مناطق (بویژه در دامنه‌های سبلان و مناطق جنوبی استان اردبیل) بارش باران و برف (گاهی بصورت رگبار) از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از عصر پنجشنبه از میزان ناپایداری و ابرناکی کاسته شده و در روز جمعه ضمن افزایش نسبی دمای هوا در اغلب مناطق استان اردبیل آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد جنوبی انتظار می‌رود.

محمدی تصریح کرد: از اواخر وقت جمعه هفته جاری به دلیل تقویت سامانه بارشی، طی روز‌های اول هفته آینده، اغلب مناطق استان اردبیل تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.