سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تجمع در بوستان های اصفهان

سخنگوی ستاد کرونا در استان اصفهان گفت : با همه خودروهایی که در کنار بوستان ها پارک کنند یا در اماکن دیگر شهر برای اقامت موقت و برپایی چادر توقف کنند، برخورد قانونی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله غلامی سخنگوی ستاد کرونا در استان اصفهان گفت: با همه خودرو‌هایی که در کنار بوستان‌ها پارک کنند یا در اماکن دیگر شهر برای اقامت موقت و برپایی چادر توقف کنند، برخورد قانونی می‌شود.

حجت الله غلامی افزود: همه صنوف و فروشگاه‌های بزرگ به جز صنوف مرتبط با موادغذایی بر اساس مجوز‌های صادره مجاز است تا ۱۵ فروردین باید تعطیل باشند و با متخلفان برخورد می‌شود.

سخنگوی ستاد کرونا در اصفهان ادامه داد: در ۶۸ محور فرعی و ۱۴ محور اصلی ورود و خروج مسافران به استان کنترل و افراد مشکوک به کرونا قرنطینه می‌شوند.

به گفته او در خصوص تمدید این تصمیمات و همچنین تمدید مرخصی زندانیان ۱۵ فروردین تصمیم گیری خواهد شد.

غلامی همچنین از راه اندازی استودیو کرونا در صدا و سیمای اصفهان برای پوشش اخبار این زمینه خبرداد.

سخنگوی ستاد کرونا در استان اصفهان افزود: از ۱۳۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاصی برای مقابله با کرونا ۷۷ و نیم میلیارد تومان به اصفهان اختصاص یافته است که با توجه به شرایط اصفهان در این زمینه اعتبار بیشتری نیاز داریم.

توزیع ۴۰۰ هزار بسته حمایت معیشتی با همکاری اتاق بازرگانی ویژه اقشار آسیب پذیر و انتصاب وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان معین ستاد کرونا در اصفهان از دیگر خبر‌های نشست امروز ستاد کرونا بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
یکی به داد پرسنل فولاد مبارکه برسه
در اقدامی نابخردانه تغیر شیفت از ۱۲ ساعت به ۸ ساعت باعث رفت و آمد چند برابری پرسنل به شرکت شده در صورتی که در این ایام منع رفت و آمد وجود دارد و موجب نارضایتی پرسنل شده است