منتخب مردم نایین و خوروبیابانک در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با ریل‌گذاری و تصویب قوانین جامع، اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری و شعار سال ۹۹ تحقق می‌یابد.

 الهام آزاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان «جهش تولید» گفت: با ریل‌گذاری و تصویب قوانین جامع، اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری و شعار سال تحقق می‌یابد چرا که معتقدیم با عدم دلبستگی و وابستگی به خارج از کشور، شکوفایی و بروز استعداد‌های جوانان هوشمند و خلاق و  نيز با رونق و جهش تولید بسیاری از معضلات کشور و از همه مهمتر معضل بیکاری حل می‌شود.


نماینده منتخب مردم نایین و خوروبیابانک افزود: برای تحقق استقلال اقتصادی می‌بایست با کار‌های کارشناسی دقيق، موانعى که بر سر رونق و جهش تولید وجود دارد را شناسایی  و نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام نمود و در تدوین قوانین جهت رونق و جهش تولید، هم به کمیّت و هم كيفيت کالا‌های توليدي باید توجه شود زيرا اگر کیفیت کالا‌های داخلی افزایش یابد مردم استقبال بیشتری خواهند داشت که البته در اين خصوص باید امر نظارت دقیق و علمی بر فرآیند تولید و کیفیت محصولات و کالا‌ها مورد توجه قرار گیرد.

او مدیریت کارآمد و اثربخش ،جهت حسن اجرای قانون را نقشي مهم  و اساسي در كنار  قانون دانست و بیان کرد: اگر بهترین و جامع‌ترین قوانین، نامناسب و ناقص اجرا شود، کارایی خود را از دست خواهند داد.

آزاد در ادامه با اشاره به اینکه چشم انداز‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در دو شهرستان وجود دارد تعیین می‌شود گفت: صنعت توریسم و گردشگری از پتانسیل بالایی در شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک برخوردار است كه بايد با حمايت ، برنامه ريزي و نظارت در كنار جهش توليد گام موثري در راستاى رونق و توسعه آن برداشت .

نماینده منتخب نایین و خوروبیابانک گفت: در بحث صنعت کشاورزی، کشاورزان عزيز نياز به تسهیلاتی دارندکه متاسفانه باتوجه به روند و پروسه طولانی دست و پاگیر ارائه تسهیلات، کشاورز ان مجبور به فروش پیش از موعد محصولات خود می‌شوند و در این مورد خریدار محصولات کشاورزی پیش از موعد سودی کلان برده لکن کشاورزان و مصرف کننده گان متضرر می‌شوند،در اين خصوص می بایست   با روان سازي تسهيلات این پروسه های طولانی ادارای کوتاه شود  که بدیهی است در این صورت تکریم ، رضایت مندی  و حمایت از کشاورزان نیز محقق میشود. 
 
او با دعوت از سرمایه گذاران در تمامی صنایع  افزود: حمایت از سرمایه گذاران در ابعاد اعطای تسهیلات و روان سازی صدور مجوزات و برطرف کردن موانع دست و پاگیر و اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص باعث  رونق و جهش تولید می گردد .

آزاد اظهار کرد: با یک ساماندهی و تدوین برنامه‌ها در بخش معدن نیزبا توجه به ظرفیت بسیار گسترده‌ای که برای هر دو شهرستان وجود دارد علاوه بر رونق کارآفرینی، اشتغال زایی و درآمدزایی مطلوبی را در پی  خواهد داشت به عنوان نمونه تاسیس کارخانه‌های فرآوری در هر دوشهرستان به این فرآیند کمک خواهد کرد.

نماینده منتخب مردم نایین و خوروبیابانک بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب موارد، ۳۰۰ روز آفتابی در هر دو شهرستان وجود دارد با احداث پایلوت های انرژی خورشیدی جهت تولید برق برای مصارف خانگی ،اداری، صنعتی اقدام نمودکه این مهم کمبود برق در بخش  صنعت  هر دو شهرستان را برطرف خواهد کرد که باعث کارآفرینی و درآمدزایی  نیز در این قسمت می شود .
 
او با اشاره به صنعت جهانی فرش نایین و مجتمع پتاس خوروبیابانک افزود: حمایت ، تقویت و توسعه این دو صنعت از اهم برنامه های اینجانب   می باشد.
 
آزاد گفت: یکی از برنامه‌های اینجانب در مجلس یازدهم  در بخش تحکیم و تقویت بنیان خانواده می باشد، که معتقدم باید نسبت به این امر با ارائه برنامه و سازو کارهای مناسب و کاربردی توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

او در پایان ضمن تشکر از ستاد مبارزه با ویروس کرونا و کادر درمانی کشور گفت: علی رغم اینکه پزشکان و پرستاران روز‌های سختی را سپری می‌کنند همکاری مردم، درخانه ماندن و جدی گرفتن این  یروس منحوس می‌تواند کمک بزرگی به این عزیزان و ریشه کن شدن این اپیدمی شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.